Odporúčame prejsť na túto novú aplikáciu.
Stránku otvorte na Vašom smartfóne.
Posledná kontrola: 18. 02. 2025 o 17:50:30
Čas odozvy: -
V dôsledku výpadku slovenského servera, ktorý výrobca prestal podporovať, nastal problém, že nie všetky staršie zariadenia automaticky prešli na nový server v Nemecku. Jediným riešením tejto situácie je aktualizácia firmvéru, ktorá je popísaná nižšie.
Zákazníkom ponúkame možnosť aktualizácie firmvéru ich zariadení na najnovšiu dostupnú verziu. Táto aktualizácia môže zlepšiť funkčnosť funkcie P2P, nakoľko výrobca kamier Tiandy prestal poskytovať podporu pre staršie zariadenia, ktoré už nie sú v záruke.
Zákazník si môže vykonať aktualizáciu firmvéru sám, avšak odporúčame to len skúseným používateľom, ktorí si uvedomujú riziká spojené s neúspešnou aktualizáciou.
Zákazník môže zariadenie zaslať na adresu našej spoločnosti:
Omnius s. r. o., Bystrická 6057/25D, 841 07 Bratislava
Po prijatí zariadenia sa pokúsime vykonať aktualizáciu firmvéru do 3 pracovných dní. Následne zariadenie zašleme späť na náklady zákazníka.
Zákazník berie na vedomie, že aktualizácia firmvéru nemusí prebehnúť korektne a v niektorých prípadoch môže dôjsť k nefunkčnosti zariadenia (tzv. "brick"). V takomto prípade môžeme zákazníkovi ponúknuť nové zariadenie so zľavou 40 % z maloobchodnej ceny (MOC).
Zároveň upozorňujeme, že po aktualizácii firmvéru bude potrebné NVR nanovo pridať do mobilnej aplikácie prostredníctvom nového QR kódu, ktorý bude nalepený na zariadení.